19 Mayıs’ta İstanbul’da Klasik Araç Tutkunları Buluştu
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında İstanbul'da gerçekleştirilen klasik otomobil buluşması, otomobil severleri bir araya getirdi. Farklı dönemlere ait birçok klasik araç, meraklılarıyla buluşarak nostaljik anlar yaşattı. İstanbul Klasik Otomobilciler Derneği Başkanı Cüneyt Karpuzoğlu, etkinlik hakkında yaptığı açıklamada, “Bu yılki buluşma, geçen seneye göre daha renkli geçti. Nostaljik geçmişimizi yansıtan birçok klasik aracı burada görmekteyiz. Bizim derneğimizin amacı, genç nesillere bu araçları tanıtmak ve milli bayramlarımıza dikkat çekmektir” dedi. Karpuzoğlu, etkinlikte en dikkat çekici araçların 1949 model bir klasik olduğunu belirterek, “Derneğimizin yol yardım aracı dışında, 1949 model en eski aracımızı sergiliyoruz. Bunun yanı sıra, koleksiyon…

