Bolu’da Trafik Denetimleriyle Kural İhlalleri Cezalandırıldı
Bolu İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü, şehir genelinde trafik güvenliğini artırmak amacıyla yoğun bir denetim süreci başlattı. 4-10 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimlerde, on binlerce araç kontrol edilirken, trafik kurallarını ihlal eden 1.270 sürücüye ceza kesildi. Bolu'da trafik kazalarının önlenmesi ve güvenli bir sürüş ortamının sağlanması için çalışmalar aralıksız sürdürülüyor. Emniyet güçleri, şehrin önemli noktalarında uygulamalar yaparak kural ihlali yapan sürücülere göz açtırmadı. **BİN 366 DENETİM NOKTASI KURULDU** Trafik ekipleri, belirlenen stratejik bölgelerde toplamda 1.366 farklı uygulama gerçekleştirdi. Günün her saatinde süren denetimlerde, hem şehir içi hem de şehirlerarası güzergahlarda sıkı kontroller yapıldı. **31 BİNDEN FAZLA ARAÇ KONTROL…